Data e postimit: 2013-10-14 00:26:28
Lexime: 7707
100 vjet pavaresi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: 100 vjet pavaresi
Autori: Anonim
Shkolla: Anonim
Klasa: 8
Qyteti: Ulqin
E-mail: liliwas@hotmail.com


Shekuj me radhe,brez pas brezi,lufte pas lufte,humbje nje mbas nje per te arritur vetem nje qellim,per te pasur ate cka e kerkonim...e deshironim.
Sa gjaku u derdh,sa jete u humben,por prape se prape luftuan sypatrembur,pa u ndale deri sa erdhi dita e shume pritur,dita e nje jete te pavarur,e nje jete te lire,pa frike,pa vuajtje dhe pa preokupime.Data 28.11.1912 do mbese gjithmone ne kujtesen e cdo shqiptari sepse sihte ajo dita e mbarimit te vuajtjeve dhe veshtiresive te shqiptareve.Vit pas viti u percoll tradita,brez pas brezi e majten kete date historike,e festuan me lot gezimi.Dhe,keshtu kaluan nja mbas nje 100 vite dhe erdhi dita qe pritej me padurim;dita e 100 vjetorit te pavaresise.Ne kuader te kesaj date historike u organizuan shume aktivitete,si nderim deshmoreve te rere per liri,per pavaresi.Ishin ata qe luftuan,derdhen gjakun dhe dhane jeten per liri.
Liria...sa fjale e embel,sa ndjenje e bukur per ta gezuar.Ku ka me mire se kur merr fryme lirsdhem ne vendin tend,ne token tende.Prandaj te iu falenderohemi atyre qe na dhane kete dhurate te cmuar,te cilen ne e kemi dhe e gezojme,pamvaresisht veshtiresive qe na sjell jeta...ne kete vend.
Jam shqiptare dhe ne kete fakt krenohem,poashtu dhe ti mos e harro kete gje.

Vepra te ngjashme
Autori: Aisha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 100 vjetori i pavaresis
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete himn per flamurin tone me shqiponjen dykrenare. shume deshmore derdhen gjakun, pra dhane jeten e tyre per ta pare shqiperine te lire dhe te pavarur. ky popul...
Autori: shaban · Lloji: Poezi lirike · Tema: pavarsia
Sa kohë ka kaluar derisa erdhi kjo ditë Sa shumë njerëz janë flijuar sa shumë kemi prit. Plot sakrifica e mundime plot vuajtje e padrejtësi kaloj kjo Kosova ime gjatë rrugës për Pavarësi. Vite e vite të tëra trimat për liri lu...
Autori: Ereza Merovci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Deshmoret
Ah,moj Kosova ime e dashur.Qka perjetove ti vite e shekuj me radhe nga pushtuese te ndryshem.Zoti i mallkofte ata qe vrane e masakruan me mijera njerez.Ah,sa me dhemb zemra kur degjoj familjaret duke vuajtur per te bijte e tyre. Shumica nga ne sot jemi g...
Autori: Kujtime kuqi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Behet fjalë per Lirin e Kosoves
Ne kete liber behet fjalë per lirin e kosoves Prandaj per te jetuar ne liri shume djemë te Ri luftuan dhe derdhen gjaku ne tyre Qe sot Te jemi te lirë. Shume nena humben djemt ,shume femij Humben prinderit por tani u Ben 6 Vjet Qe Jemi te lire p...
Autori: Jurgen Allamani · Lloji: Ese informuese · Tema: 70 vjetori i clirimit te Shqiperise
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhane jeten qe te vinte kjo dite. Luftoi i madh e i vogel deri edhe moshataret tane qe Shqiperia te fitonte lirine. Sot ne i kujtojme me respect ato bije e bij...
Autori: Rina Mustafa · Lloji: Analize letrare · Tema: per atdheun
Dita e qlirimit,dite gezimi,dite dhembje per te renet per liri flladii lehte i eres bie ne fytyrat tona.Agimii diellit kete mengjes e simbolizon qlirimin ton.Flladi i eres esht per mesherimi liris.Lirin tashm e fituam ,Kosovaeshte e pavarur.Keto qe i kemi...
Autori: MIKAELA TUPI · Lloji: Analize letrare · Tema: 70-VJETORI I CLIRIMIT TE SHQIPERISE
Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona, ne kujtesen tone historike. Brezat qe vijne do t’i mbajne ne zemer deshmoret, per t’i bere ata flamuj qe valviten rrugeve e shesheve tona te lirise. I...
Autori: Xhenisa Vargu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Deshmoret e atdheut, frymezues te endrres per liri.
Perseri erdhi 5 Maji . A e di cfare rendesie ka kjo dite? Mendoj se e di, por po ta them serish ,eshte dita e Qemal Stafes kur ra deshmor. Me siguri do te thuash cfare me duhet historia e nje te vdekuri🤦‍♀️. Por nuk duhet te harrojme qe sot ne j...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Per lirine e Kosoves
Pritem me vite e derisa erdhi dita e shumepritur e lirise sone.Luftuan trimat tane per t'ia japur lirine vendit tone Kosoves.E kundershtuam shkaun dhe luftuam per liri.Tani pra erdhi ajo dite.Tani ne nuk duhet te kundershtojme shqiptaret por te jemi bashk...
Autori: Aida · Lloji: Hartim · Tema: Dita e Flamurit
Dita e Flamurit apo dita e shqiptareve ane e mbare botes,eshte nje dite e rendesishme per gjeneratat shqiptare. Ne kete dite te bukur,shteti apo populli shqiptar u shpall i panvarur,ne mbare boten.Kjo dite e bukur,ku ishin te pranishem njerez nga t...
Autori: Eleni Loli · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Pavarësia e Kosovës
Gëzuar Kosova unike sepse tani padrejtesite , torturat vuajtjet kane marre fund,jeto ne liri jeten tende plote drite! Shkurti ky muaj kaq historik e me sakte data 17 shkurt, date kjo qe la shenje ne te gjithe zemrat e shqiptareve anambane. Date histori...
Autori: eduart · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ese liria
fjaia liri dhe fjala deshmore eshte shüme e bukur. Nuk eshte e lehte te shkruash fjalen liri. Liria eshte aq e shtrenjet,dhe eshte aq veshtire te shkruash per lirine dhe deshmoret,nuk erdhi ne rrugen e shtruar me lule,erdhi ne token e mb...
Autori: mia · Lloji: Ese filozofike · Tema: paqja
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFLIKTE,PA LAKMI E URREJTJE.NESE JETA NA OFROHET VETEM NJE HERE,A NUK E KEMI NE NE DORE QE TA JETOJME KETE JETE NE MENYREN ME TE MIRE TE MUNDSHME?A NUK E KEMI...
Autori: Edison Ragip Hasanaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: Pavaresia e Kosoves
Gzo Kosovë Urime ky pervjetor Kosovë Urime kjo ditë e lirisë Kjo ditë që për të luftuan bijtë Bijtë e tu Kosovë, Bijtë e Shqiperisë U derdh gjaku i trimave që ti gezojmë kto ditë Gjaku i bijve e bijave Shqiptare U derdhen lotët e ...




Komentet e fundit!

Emri: genti
Email: ixemla@gmail.com
Komenti: SHUM E BUKUR ! ;) ;) (ju FLM)



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com